דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ עסקי 

מאת    [ 12/09/2010 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 1590 פעמים ]

בעל עסק העומד לפני תהליך הנפקה, אשר יגרום לשינוי המבנה התפעולי של חברתו - ראוי שישתמש בשירותיו של יועץ עסקי מוסמך. ייעוץ עסקי מהווה את הפתרון האופטימאלי לבעלי עסקים אשר מעוניינים לבצע שינוי תפעולי במבנה העסק, אך אינם בעלי ידע מספק על אותו מהלך. בטרם תבצעו שינוי מרחיק לכת שכזה, כדאי שתשבו לשיחה עם יועץ עסקי מוסמך ומנוסה, אשר ידריך אתכם בכל הקשור למהלך זה ויסביר לכם מהן ההשלכות העשויות להיגרם בעקבותיו כתוצאה מיישומו. ייעוץ עסקי התפתח רבות בשנים האחרונות עד אשר הפך לדבר שבשגרה. לא ניתן למצוא כיום חברה פרטית העומדת בפני תהליך הנפקת מניות או שינוי מבני אחר ללא ליווי צמוד של יועץ עסקי.

לא מדובר בניסיון הפחדה ואין מטרת מאמר זה לגרום לבהלה מיותרת. מדובר בעובדה קיימת - בעל שליטה בחברה פרטית, שדאג למשפחתו מזה שנים על ידי ניהול עסק פרטי וגריפת הרווחים לכיסו, יצטרך לחשוב פעמיים בטרם יצא להנפקה ציבורית. כשיהפוך לבעל חברה ציבורית - כבר לא יוכל למשוך דיבידנדים באותה קלות כמו בעבר, והוא יידרש למסור דין וחשבון לבעלי המיעוט ולדירקטורים וכמובן גם לרגולטור החדש - הרשות לניירות ערך. כלומר, שינוי מבני (מסוג הנפקה) דורש תכנון מעמיק ודיון נרחב בהשלכותיו השונות (לטובה ולרעה) על ידי צוות מקצועי המוסמך לכך, ולכן אם אתם עומדים בפני מהלך כזה, אל תהססו, התקשרו היום לקבלת שירות ייעוץ עסקי.

תהליך הייעוץ העסקי בשינוי מבני כגון הנפקה כולל ליווי משפטי צמוד, אשר יעזור לכם למלא אחר הדרישות הרגולטוריות והפורמאליות הראשוניות על מנת לשנות את סיווג חברתכם מסיווג פרטי לציבורי. לאחר מילוי השלב המשפטי, נציגי הייעוץ העסקי ילוו אתכם באופן צמוד בכל הקשור לפן המימוני והפיננסי הנכלל במהלך זה, כגון: ניהול משא ומתן עם חתמים שונים במטרה להשיג את מחיר ההנפקה הגבוה ביותר וכדומה.

עניין חשוב נוסף שיש לשקול הוא כי חברה הנעזרת בשירותי ייעוץ שיווקי וייעוץ עסקי בהפיכתה לחברה ציבורית תיחשב לחברה איכותית ומקצועית, וייתכן כי גם פרט יבש זה ישחק משחק בקביעת מחיר ההנפקה הראשוני שהמשקיעים יהיו מוכנים לשלם עבור העסק החדש שלכם.

אדוויס טכנולוגיות שואפת להיות אתר מספר אחד בתחום הייעוץ עסקי וייעוץ אסטרטגי כמו כן ניתן למצוא חומר נוסף על ייעוץ שיווקי ותוכניות עסקיות
http://edvicetech.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב